Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Είναι αρκετός ο καθημερινός καθαρισμός του προσώπου μου;

Όχι..όσο λίγο χρόνο κι αν έχουμε, όσο κι αν μας κουράζει η καθημερινότητα -σωματικά και ψυχικά- δεν πρέπει να αμελούμε την εβδομαδιαία περιποίηση της επιδερμίδας του προσώπου μας. Πέρα, λοιπόν, από τον καθημερινό καθαρισμό και την ενυδάτωση, το πρόσωπό μας χρειάζεται μια επιπλέον φροντίδα, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
Οι δικές μου επιλογές περιορίζονται σε ένα απολεπιστικό και δυο μάσκες προσώπου:

  • Αρχικά, για ένα  βαθύ καθαρισμό έχω προτιμήσει την κρέμα απολέπισης της Apivita με ελιά και λεβάντα, για κανονικές/λιπαρές επιδερμίδες. Ένα ελαφρύ μασάζ στο πρόσωπο με το συγκεκριμένο προϊόν αρκεί για να αφήσει ένα πραγματικά λείο και μαλακό πρόσωπο. Αγαπημένο!! 


  • Ακολουθεί η ενυδάτωση του προσώπου μου με τη μάσκα προσώπου Hydra Intense της Lancome. Παρόλο που έχω αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν δυο φορές, είμαι σίγουρη ότι μπορώ να βρω καλύτερη ενυδατική μάσκα προσώπου και μάλιστα οικονομικότερη. Έχω ήδη αγοράσει, όπως αναφέρω σε προηγούμενη ανάρτησή μου, την Oxygen Boost της Oriflame, την οποία και αδημονώ να δοκιμάσω..
  • Last but not least..η pure empreinte της Lancome. Πρόκειται για μια μάσκα καθαρισμού με λευκό άργιλο. Φροντίζω να τη χρησιμοποιώ στα μέσα της εβδομάδας -όταν δεν έχω χρόνο να κάνω απολέπιση στο πρόσωπό μου- και αφού την αφαιρέσω, το δέρμα μου είναι λαμπερό, κάθαρο και μαλακό. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, επομένως η συσκευασία των 100 ml κρατάει πάρα πολύ. Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι είναι αρκετά ακριβή, συμπεριλαμβάνεται στα αγαπημένα μου και σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω.. 
Μάσκα καθαρισμού με λευκό άργιλο



Έτσι, μετά από αρκετές αγορές προϊόντων περιποίησης προσώπου έχω επιλέξει να χρησιμοποιώ τα παραπάνω, αν και είμαι ακόμα σε προσπάθεια αναζήτησης μιας καλύτερης μάσκας ενυδάτωσης..
Ελένη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου