Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Αφίξεις από την Oriflame

Με μεγάλη χαρά υποδέχτηκα σήμερα το πρωί τα προϊόντα που είχα παραγγείλει από την εταιρεία Oriflame, της οποίας η ταχύτητα παράδοσης ομολογώ ότι με εντυπωσίασε. Πρώτη φορά κάνω παραγγελία από τη συγκεκριμένη εταιρεία, συνεπώς, δεν έχω άποψη ακόμα για τα προϊόντα που θα αναφέρω στη συνέχεια..
  • Από προϊόντα μακιγιάζ αγόρασα μόνο το foundation Ever Lasting, το οποίο υπόσχεται διάρκεια έως 10 ώρες και αντιγηραντική δράση. Το δοκίμασα σήμερα και η πρώτη εικόνα που έχω είναι ενός foundation μέτριας κάλυψης, που απλώνεται μεν εύκολα και ομοιόμορφα, ωστόσο, μετά από 7 περίπου ώρες παρατήρησα ότι η κάλυψή του είχε μειωθεί ακόμα περισσότερο. Θεωρώ, όμως, ότι η αναλογία τιμής (9,95) και ποιότητας είναι ικανοποιητική.




    κρέμα ματιών
    κρέμα ημέρας
  • Για την περιποίηση του προσώπου μου επέλεξα την αντιρυτιδική κρέμα ημέρας Ecollagen 3D+, που ενισχύει τη φυσική παραγωγή κολλαγόνου, συσφίγγει την επιδερμίδα και γεμίζει τις ρυτίδες από το εσωτερικό τους. Αγόρασα και την κρέμα ματιών της ίδιας σειράς, της οποίας η συσκευασία πρωτοτυπεί, καθώς στην άκρη του σωληνάριου υπάρχει μια μεταλλική ρολλέτα. Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στη συσκευασία, η συγκεκριμένη κρέμα προσφέρει την αίσθηση ξεκούρασης, μειώνει τους μαύρους κύκλους και τα πρηξίματα και λειαίνει την επιδερμίδα στην περιοχή των ματιών. 
  • Από τις αγορές μου δε θα μπορούσε να λείπει μια μάσκα προσώπου και αυτή είναι η Optimals Oxygen Boost, με ενυδατική και αποτοξινωτική δράση.
  • Τέλος, το αποσμητικό (roll on) Silk Beauty, με πολύ ευχάριστο άρωμα και χωρίς αλκοόλ.
Σε ένα από τα επόμενα ιστολόγια, και αφού έχω δοκιμάσει τα προϊόντα, θα καταθέσω τις ειλικρινείς μου εντυπώσεις!!
Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου