Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

..Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά..

  Βασικό όπλο για ένα λαμπερό πρόσωπο είναι ο καθαρισμός, πρωί και βράδυ, με προϊόντα κατάλληλα επιλεγμένα ανάλογα με τον τύπο του δέρματος και την ηλικία μας. Δε χρειάζεται να ξοδέψουμε μια περιουσία, αφού μπορούμε πλέον να βρούμε οικονομικά και αποτελεσματικά προϊόντα σε φαρμακεία ή ακόμα και σε σούπερ μάρκετ. Αρκεί οι αγορές μας να γίνονται με προσοχή, αφού πρώτα διαβάσουμε τα συστατικά και τις ιδιότητες του προϊόντος. Έτσι, επιλέγουμε το προϊόν εκείνο που είναι πιο κοντά στις δικές μας ανάγκες.
 Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ κυρίως φαρμακευτικά προϊόντα, από τα οποία είμαι απόλυτα ικανοποιημένη: 
  • Το gel καθαρισμού και εξυγίανσης Νormaderm της Vichy, που απομακρύνει τους ρύπους, μειώνει την έκκριση σμήγματος και απελευθερώνει τους πόρους






  • Επίσης, το Νormaderm Tri-Activ Cleanser που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως απολεπιστικό ή ως μάσκα, δεν περιέχει parabens, το χρησιμοποιώ και με τους τρεις τρόπους και μ' αρέσει περισσότερο από το προηγούμενο.

Να επισημάνω ότι δεν έχω κανένα όφελος από τη συγκεκριμένη εταιρία, τα προϊόντα τα αγοράζω με δικά μου χρήματα και αυτές είναι οι ειλικρινείς εντυπώσεις που μου άφησαν. 
Ελένη..


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου