Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

MIni haul

Γεια σας!
Πηγαίνοντας μια βόλτα σήμερα στην αγορά, μπήκα σε ένα τοπικό κατάστημα καλλυντικών και ψώνισα κάποια πραγματάκια που χρειαζόμουν. Σκέφτηκα, λοιπόν, να σας τα δείξω μιας και είμαι ενθουσιασμένη με κάποια από αυτά!

  Πρώτα απ' όλα ήθελα ένα ροζ μολύβι χειλιών και επέλεξα το 202 της εταιρείας emily. Δεν την γνωρίζω τη συγκεκριμένη εταιρεία, το μολυβάκι είναι πολύ μαλακό, έχει ένα έντονο ροζ χρώμα και είναι long-lasting. Η πρώτη δοκιμή με άφησε ικανοποιημένη ως προς την απόδοση του χρώματος και την υφή του. Μου κόστισε 2 ευρώ.
   Στη συνέχεια, πήρα και ένα σκούρο μοβ μολύβι ματιών, το 309 της Golden Rose. Είναι πολύ μαλακό και δουλεύται, νομίζω, εύκολα, οπότε θα το χρησιμοποιήσω και στην κάτω γραμμή των ματιών μου, αλλά και ως σκιά ή ως βάση, κάτω από μια μοβ σκιά. Κόστος: 2,70.

   Επίσης από την Golden Rose πήρα μια compact πούδρα, την Paris. Έχει απίστευτα μεταξένια υφή και είναι χωρίς parabens. Στο μέλλον θα αναφερθώ αναλυτικά σε αυτήν την πούδρα, αν αξίζει. Η τιμή της ήταν 4 ευρώ.

  




Πήρα και ένα αρωματάκι για την τσάντα μου, σε ένα τέλειο μπουκαλάκι, το Nu xceed...άγνωστο σε μένα, η πωλήτρια μου είπε ότι είναι απομίμηση ενός αρώματος του Dior, ωστόσο  δε μου θυμίζει κάτι η μυρωδιά του, αλλά τη βρήκα πολύ καλοκαιρινή και ευχάριστη, οπότε το πήρα και έκανε μόνο 3 ευρώ.

   Το καλύτερο, όμως, το φύλαξα για το τέλος..Το μανό (..ή βερνίκι ή όζα..) Rich Color one step της Golden Rose, Νο 50.  Ένα εκπληκτικό ροζ-κοραλλί, απίστευτα καλοκαιρινό χρώμα που με έχει ενθουσιάσει. Το μανό έχει αρκετά χοντρό βουρτσάκι, καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των νυχιών και απλώνεται πολύ εύκολα. Με την πρώτη στρώση που έβαλα δεν ήταν τέλειο το αποτέλεσμα, καθώς τα δικά μου νύχια είναι στις άκρες τους αρκετά άσπρα και αυτό το λευκό δεν το κάλυψε με μια μόνο στρώση. Χρειάστηκε, λοιπόν, να τα περάσω και δεύτερη φορά. Αυτό που απομένει να τεστάρω είναι η διάρκειά του! Τιμή 4,50.



  Αυτά για την ώρα! Φιλιά, Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου