Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Tommy G-Μάσκαρα

Γεια σας!
Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω, επιτέλους, στον αγαπημένο κόσμο του blogging. Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου αφήνουν το χρονικό περιθώριο να αναρτώ συχνά τα νέα μου, ωστόσο θα προσπαθήσω να μην επαναληφθεί παρόμοια απουσία..
Σήμερα, λοιπόν, θα αφιερωθώ αποκλειστικά στη μάσκαρα της Tommy G. Ας τα πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή: 


Πριν από λίγο καιρό επισκέφτηκα τα Hondos και εκεί που χάζευα διάφορες μάσκαρα(-ες) έρχεται μια πωλήτρια και μου προτείνει να δοκιμάσω την μάσκαρα της Tommy G. Μου υποσχέθηκε όγκο, διαζωρισμό και ό,τι γενικά μπορεί να προσφέρει μια μάσκαρα και μου έδειξε το tester. Της εταιρείας Tommy G είχα αγοράσει στο παρελθόν μόνο κραγιόν και μολύβια ματιών, από τα οποία είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Έτσι, παρόλο που δεν είχα σκοπό να αγοράσω μάσκαρα της συγκεκριμένης εταιρείας, τελικά πείστηκα και πήρα την απλή μαύρη, που με μια έκπτωση 5 ευρώ που είχε, μου κόστισε 9,90.

Εντυπώσεις: Το βουρτσάκι της είναι τρίχινο και αρκετά βολικό για την εφαρμογή, ο όγκος και ο διαχωρισμός καλός, αλλά όχι κάτι το φοβερό. Σίγουρα δεν είναι για όσες ψάχνετε εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων, αλλά για εκείνες που επιθυμούν μια μέτρια ένταση.


Το βασικό, όμως, μειονέκτημα αυτής της μάσκαρα είναι ότι τρέχει κάτω από τα μάτια λίγο μετά την τοποθέτησή της. Όλες τις φορές που την έβαλα, μου κατέστρεφε το μακιγιάζ και συνέχεια έπρεπε να την ελέγχω και να την καθαρίζω για να αποφύγω την όψη κλόουν..
Προσωπικά, λοιπόν, δεν έμεινα ευχαριστημένη και την έχω βάλει ήδη στην άκρη. Όσες έχετε δοκιμάσει τη συγκεκριμένη μάσκαρα, πείτε μου αν είχατε κι εσείς το ίδιο πρόβλημα, για να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει..
Αυτά για την ώρα. Σύντομα θα έχω έτοιμη ανάρτηση με τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ που χρησιμοποιώ εδώ και πάρα πολύ καιρό και δεν αλλάζω με τίποτα.
Φιλιά
Ελένη
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου