Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

...empties..

  Όπως πολλά άλλα κορίτσια, έτσι κι εγώ αποφάσισα να γράψω για τα προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και να αναφέρω τις δικές μου εντυπώσεις για αυτά, καθώς πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ενημερώνεται κανείς και να σχηματίζει μια μικρή -έστω- εικόνα για διάφορα καλλυντικά, προτού τα αγοράσει. Να σημειώσω μόνο ότι όλα τα έχω όλα αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρεία.


  Θα ξεκινήσω, λοιπόν, με δυο κρέμες ματιών: Η πρώτη είναι της Oriflame από τη σειρά Milk&Honey, που υπόσχεται ότι ενυδατώνει την επιδερμίδα και βελτιώνει τον τόνο της. Πράγματι, όσο τη χρησιμοποιούσα δεν ένιωσα την επιδερμίδα γύρω από τα μάτια μου να αφυδατώνεται, ωστόσο θεωρώ ότι δεν έκανα την καλύτερη επιλογή με τη συγκεκριμένη, καθώς δεν έχει αντιγηραντική δράση -κάτι που η ηλικία μου πλέον απαιτεί. Γενικά, αυτή η κρέμα μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν κάνει τίποτα άλλο πέρα από ενυδάτωση, είναι βέβαια αρκετά οικονομική -τα 15ml στοιχίζουν περίπου 5 ευρώ . Έχω αποφασίσει να μην την ξαναγοράσω, όμως για όποια έχει ξηρή επιδερμίδα γύρω από τα μάτια και θέλει μόνο ενυδάτωση, νομίζω είναι μια αρκετά καλή επιλογή. 
   Η δεύτερη κρέμα ματιών, την οποία θα επιδιώξω να ξαναγοράσω, είναι της Avene η Ystheal+. Αντιρυτιδική και αντιοξειδωτική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και γύρω από το στόμα, για την πρόληψη των ρυτίδων. Σε πολύ βολική συσκευασία με αντλία -η προηγούμενη της Oriflame είναι σε σωληνάριο- είναι πολύ ελαφριά κρέμα, απορροφάται πολύ γρήγορα και με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη. Δεν ξέρω αν ενδείκνυται για πρηξίματα και μαύρους κύκλους, αλλά σε μένα λειτούργησε και σε αυτά ευεργετικά. Νομίζω την είχα αγοράσει γύρω στα 15 ευρώ (15ml) και άξιζε σίγουρα τα λεφτά της!

   Δυο επίσης φαρμακευτικά προϊόντα για το πρόσωπο που μου έχουν τελειώσει είναι η κρέμα προσώπου Initiatic fluide της Lierac και το serum Concentre Mesolift της ίδιας εταιρείας. Η κρέμα είναι για πρόληψη των πρώτων ρυτίδων και των λεπτών γραμμών και για ενυδάτωση. Σε μένα αφήνε μια λαμπερή, λεία επιδερμίδα, δεν βάραινε το πρόσωπό μου -γι' αυτό εξάλλου επέλεξα τη fluide- και έχει υπέροχο άρωμα. Είναι για κανονικές-μεικτές επιδερμίδες, αλλά και στη δική μου λιπαρή ήταν μια χαρά. Ο ορός, από την άλλη, δεν μ' άρεσε καθόλου, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν κατάφερα να τον τελειώσω εντελώς, καθώς δεν απορροφόταν με τίποτα και αισθανόμουν ένα μικρό τσούξιμο σε όλο μου το πρόσωπο κάθε φορά που τον έβαζα. Και τα δυο προϊόντα μου είχαν κοστίσει περίπου 85 ευρώ, γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι μάλλον είναι υπερεκτιμημένα.

   Δυστυχώς, μου τελείωσαν και δυο πολυ αγαπημένα μου προϊόντα: το lipbalm kiss care love της essence, με το υπέροχο άρωμα τσιχλόφουσκας, το οποίο ενυδατώνει τα χείλια και αφήνει ένα απαλό ροζ, μεταλλικό περίπου, χρώμα και η κρέμα πολλαπλών χρήσεων από τη σειρά Essentials της Oriflame, με την οποία ενυδάτωνα το σώμα μου. Αφήνει το σώμα πολύ απαλό και διακριτικά αρωματισμένο, στεγνώνει αμέσως και το δέρμα μου δεν κολλάει μετά που θα την απλώσω. Νομίζω ότι έχει γίνει η αγαπημένη μου κρέμα σώματος.

   Για αυτά τα πραγματάκια ήθελα να σας μιλήσω σήμερα, κάποια από αυτά ήταν πετυχημένες αγορές κάποια άλλα όχι. Σε περίπτωση που έχετε απορίες για κάποιο από αυτά, ρωτήστε με στα σχόλια.
Φιλιά!
Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου