Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Bourjois 123 Perfect

 Μια από τις αγορές για τις οποίες εγώ προσωπικά μετάνιωσα ήταν το fond de teint 123 Perfect της Bourjois. Μιας εταιρείας που δεν με έχει απογοητεύσει προηγούμενες φορές, γι' αυτό και στο συγκεκριμένο προϊόν έδωσα πολλές ευκαιρίες: το δοκίμασα με χίλιους δυο τρόπους (με βάση, χωρίς βάση, το άπλωσα με πινέλο, με σφουγγαράκι, με τα δάχτυλα..), αλλά το αποτέλεσμα κάθε φορά ήταν απογοητευτικό...

  Πρώτα από όλα, είναι ένα foundation με τριπλή δράση: κατά των μαύρων κύκλων, της θαμπής επιδερμίδας και της ερυθρότητας. Ως εδώ καλά..αλλά το πρόβλημα είναι στην εφαρμογή του. Στη δική μου, λιπαρή, επιδερμίδα δεν στρώνει καθόλου ομοιόμορφα, σε μερικά σημεία "στέκεται", δείχνει, δηλαδή, σαν να έχω πρόβλημα ξηρότητας και, συν τοις άλλοις, μπαίνει μέσα στους πόρους και τους τονίζει ακόμα περισσότερο.
  Ο μόνος τρόπος που έχω βρει για να το χρησιμοποιώ είναι να το αναμειγνύω με άλλο foundation. Δεν ξέρω αν η δική μου επιδερμίδα έχει πρόβλημα ή συμβαίνει το ίδιο και σε εσάς. Αν έχετε να μου προτείνετε άλλους τρόπους εφαρμογής του, θα σας ήμουν ευγνώμων! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου