Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

  Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ξεφύγουμε από την πίεση της καθημερινότητας είναι να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας, δραστηριότητες που αρέσουν σε εμάς, ενασχολήσεις που μπορεί να μην ταιριάζουν με αυτές των φίλων και των οικείων μας, ωστόσο είναι αυτά που ευχαριστούν τον εαυτό μας, τον οποίο πρέπει να ακούμε προσεχτικά και να του προσφέρουμε αυτό που μας ζητάει!
  Η δική μου διέξοδος, λοιπόν, είναι η περιποίηση του προσώπου μου και το μακιγιάζ. Ξυπνώντας, σήμερα το πρωί και κουβαλώντας τη διάθεση της χθεσινής ημέρας, που ήταν ιδιαίτερα αγχωτική και κοπιαστική, αποφάσισα να αφιερώσω περισσοτερο χρόνο στον εαυτό μου, κάτι που τελικά είχε ευεργετικές συνέπειες!
 Αρχικά, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μερικά σχετικά καινούρια προϊόντα που έχω αγοράσει, έτσι για μια μικρή δόση ανανέωσης.

Λοσιόν&καθαριστικό προσώπου Oriflame, κρέμα ματιών Avene, κρέμα ημέρας Vichy, lipbalm Essence
  • Καθάρισα το πρόσωπό μου με το υγρό καθαριστικό Pure Nature Organic Blueberry & Lavender της Oriflame, το οποίο περιέχει οργανικά εκχυλίσματα μύρτιλου και λεβάντας και άφησε την επιδερμίδα μου λαμπερή και με ένα θεϊκό απαλό άρωμα.
  • Ακολούθησε η τονωτική λοσιόν της ίδιας σειράς.
  • Αφού την άφησα μερικά δευτερόλεπτα για να στεγνώσει, άπλωσα την κρέμα ματιών της Avene, την Ystheal+, για την οποία κάπου διάβασα ότι είναι κρέμα νύχτας, ωστόσο εγώ τη χρησιμοποιώ κάθε πρωί και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Είναι αντιρυτιδική και αντιοξειδωτική, απορροφάται αμέσως και συνιστάται και για την περιοχή γύρω από τα χείλια, όπου επίσης  εμφανίζονται οι πρώτες ρυτίδες. Αυτή την είχα αγοράσει γύρω στο Σεπτέμβρη, δεν ανήκει δηλαδή στις νέες μου αγορές, τη χρησιμοποιώ από τότε καθημερινά -κάποιες φορές και το βράδυ- και παρόλο που η ποσότητα είναι λίγη (15ml), ωστόσο δεν μου έχει τελειώσει ακόμα.
  • Για κρέμα προσώπου χρησιμοποίησα τη Νormaderm tri-activ της Vichy. Είναι ενυδατική, χωρίς να αφήνει όμως έντονη λιπαρότητα και κατά των ατελειών. Με όλα τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας που έχω δοκιμάσει έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Σ' αυτήν, όμως, την κρέμα το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι το άρωμά της, το οποίο βέβαια είναι αισθητό μόνο τη στιγμή που την απλώνω, αλλά -για εμένα προσωπικά- είναι λόγος για να μην την ξαναγοράσω.
  • Τέλος, ενυδάτωσα τα χείλια μου με το καταπληκτικό lipbalm kiss care love της essence, 01 fruit crush, το οποίο αγαπώ και λόγω της διακριτικής ροζ shiny απόχρωσής του και λόγω του τέλειου αρώματός του!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου