Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Oriflame: καθαριστικό Blueberry and Lavender


    Για όσες αγοράζετε προϊόντα της Οriflame θα ξέρετε ήδη ότι η σειρά pure nature συμπεριλαμβάνει προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, όπως προϊοντα καθαρισμού, τονωτικές λοσιόν και κρέμες προσώπου, με φυσικά συστατικά. Η σειρά, λοιπόν, περιλαμβάνει και gel καθαρισμού με: α) τεϊόδεντρο και δεντρολίβανο, β) αλόη, γ) εκχυλίσματα μύρτιλου και λεβάντας. Αυτό το τελευταίο καθαριστικό το είχα αγοράσει γύρω στα τέλη Φεβρουαρίου, μαζί με την τονωτική λοσιόν του.

   Σήμερα το παρήγγειλα για δεύτερη φορά, καθώς το προηγούμενο σχεδόν μου τελείωσε. Δεν ξετρελάθηκα μόνο με το υπέροχο άρωμά του, αλλά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και από το αποτέλεσμα που έχει στην επιδερμίδα μου. Το μοναδικό, κατά τη γνώμη μου, μειονέκτημά του είναι ότι δεν αφαιρεί εντελώς το μακιγιάζ, αλλά αυτό προσωπικά δε με ενοχλεί, αφού τη μεγαλύτερη ποσότητά του την αφαιρώ έτσι κι αλλιώς με μαντηλάκια καθαρισμού.
    Όταν όμως πλένω το πρόσωπό μου -πρωί και βράδυ- με το συγκεκριμένο gel, πραγματικά απολαμβάνω την αίσθηση και το άρωμα που αφήνει στο πρόσωπό μου. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες, αφαιρεί τη λιπαρότητα, κυρίως όμως νιώθω να καταπραϋνει την επιδερμίδα μου. 
Υ.Γ: Για εσάς που αγοράζετε καλλυντικά από την Oriflame σας ενημερώνω ότι στον τελευταίο κατάλογο (08) διατίθενται μάσκες προσώπου της σειράς pure nature (ενυδατική, καθαρισμού και απολέπισης) με μόνο 2,5 ευρώ τη μια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου