Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Μια ευχάριστη έκπληξη...

   Τη μέρα της ονομαστικής μου γιορτής δε θα μπορούσα να λάβω πιο ωραίο δώρο από ένα βραβείο, το πρώτο, για το ιστολόγιό μου! 
Τη χαρά αυτή την οφείλω στην Εμμανουέλα από το http://beautybyemmanouela.blogspot.gr. Εμμανουέλα μου, σ' ευχαριστώ!! 

Οι κανόνες είναι οι εξής:
  1. Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σου έδωσε το βραβείο.
  2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
  3. Βραβεύεις 11 άλλα blogs με λιγότερα από 200 μέλη (Λυπάμαι, δεν τα κατάφερα..)
  4. Ενημερώνεις αυτούς που βραβεύεις.
  5. Ακολουθείς το blog που σε βράβευσε.  

Ερωτήσεις:
1. Τι σε οδήγησε να ξεκινήσεις το blog;
Μ' αρέσει να ασχολούμαι με το μακιγιάζ και την περιποίηση προσώπου και σώματος, γι' αυτό επιδιώκω να ενημερώνομαι αλλά και να ενημερώνω για ό,τι σχετικό γύρω από αυτά. 
2. Ποιο είναι το θέμα του blog;
Ομορφιά
3. Από πού βρίσκετε την έμπνευσή σας;
Κυρίως από τις προσωπικές μου εμπειρίες και γνώσεις.
4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog;
Αρκετές φορές, ναι. Όταν το θέμα απαιτεί κάποια μικρή έρευνα.
5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Ναι, αρκετές, ελπίζω να έχω και τον απαιτούμενο χρόνο να τις υλοποιήσω.
6. Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blog σου;
Όχι πολύ, δυστυχώς. 
7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή να δημιουργήσετε;
Το σαββατοκύριακο
8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Ότι πάντα καταθέτω την ειλικρινή και προσωπική μου άποψη και εμπειρία.
9. Ποια είναι τα χόμπι σας;
Λατρεύω τις αγορές, διαβάζω blogs ομορφιάς, μ' αρέσει το κολύμπι, ο κινηματογράφος και η μουσική!
Τα blogs που βραβεύω είναι:
 

   


   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου