Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

καθαριστικό τζελ προσώπου KORFF

   Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου φροντίζω να τα επιλέγω με μεγάλη προσοχή. Αυτό γιατί είμαι πλέον σε μια ηλικία που η επιδερμίδα μου χρειάζεται μια πιο ενισχυμένη περιποίηση, γιατί βάφομαι καθημερινα και τέλος, επειδή θέλω, όπως και όλες μας, να βλέπω το δέρμα μου λαμπερό και να το αισθάνομαι απόλυτα καθαρό.

   Έχω δοκιμάσει αρκετά καθαριστικά προσώπου και πλέον έχω καταλήξει σε αυτά του φαρμακείου, τα οποία χρησιμοποιώ κυρίως στο βραδινό καθαρισμό του προσώπου μου, όταν δηλαδή θέλω να απομακρύνω κάθε ίχνος μακιγιάζ, λιπαρότητας, σκόνης κλπ. (Το πρωί πλένομαι με το Blueberry and Lanender από τη σειρά pure nature της Oriflame, για το οποίο σας έχω μιλήσει ήδη και εξακολουθώ να είμαι αρκετά ευχαριστημένη, αφού αφαιρεί τη λιπαρότητα που εκκρίνεται κατά τη διάρκεια της νύκτας και μου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας). 
  Πριν αρκετό καιρό, πηγαίνοντας στο φαρμακείο να αγοράσω το αγαπημένο μου Normaderm της Vichy, η υπάλληλος μου πρότεινε να δοκιμάσω το τζελ καθαρισμού προσώπου της Korff, μιας εταιρείας της οποίας δεν είχα ξαναδοκιμάσει προϊόντα, οπότε σκέφτηκα να της δώσω μια ευκαιρία. Τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου καθαριστικού, που είναι για κανονικές/μικτές επιδερμίδες, είναι ότι μειώνει τους πόρους και το σμήγμα. Στα μειονεκτήματα, θα ανέφερα πρώτα απ' όλα το γεγονός ότι δεν αισθάνομαι να έχει καθαρίσει απόλυτα το δέρμα μου, δεν κάνει πλούσιο αφρό και η υφή του δεν με ευχαριστεί καθόλου, καθώς μου φαίνεται κολλώδης και εμένα προσωπικά με ενοχλεί. Επίσης, η τιμή του δε με ευχαρίστησε καθόλου, καθώς μου κόστισαν τα 175ml 15 ευρώ με έκπτωση, τη στιγμή που αγοράζω τα 200ml της Vichy 13 ευρώ. Συμπέρασμα: Δεν θα ξαναεπιλέξω το συγκεκριμένο καθαριστικό, εφόσον στη δική μου επιδερμίδα προσφέρει περισσότερα το αγαπημένο μου Normaderm, στο οποίο ήδη έχω επιστρέψει!

2 σχόλια:

  1. kalo to vichy!!!!????????
    dokimase to Bioderma Sebium!!to agapw...molis ekana review sto blog mou!
    filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω, η περιγραφή που κάνεις είναι δελεαστική. Το Vichy επίσης τέλειο, στο συνιστώ!

      Διαγραφή