Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Korres: αντηλιακή κρέμα με χρώμα


  Η άνοιξη, ως γνωστόν, είναι η εποχή της ανανέωσης, γι' αυτό κι εμείς αρχίζουμε σιγά σιγά να ανανεώνουμε το νεσεσέρ των καλλυντικών μας: επαναφέρουμε τα ζωηρά χρώματα στις σκιές και τα κραγιόν, φοράμε πιο δροσερά και ελαφριά αρώματα, περιορίζουμε τη χρήση του foundation και περνάμε σε αντηλιακές κρέμες με μεγαλύτερο δείκτη προστασίας.
  Κάπως έτσι, λοιπόν, ξαναθυμήθηκα την περσινή μου αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα. Πρόκειται για την αντηλιακή του Korres, η οποία -σύμφωνα με τη συσκευασία- είναι εμπλουτισμένη με εκχύλισμα από καρπούζι, πλούσια σε βιταμίνες και αμινοξέα, προστατεύει από τη φωτογήρανση, μειώνει το ερύθημα (=κοκκίνισμα) και έχει δείκτη προστασίας 30.

  • Στα πλεονεκτήματά της θα συμπεριελάμβανα σίγουρα την υψηλή προστασία από τον ήλιο, τα φυσικά συστατικά της, τη φωτεινότητα που αφήνει στο δέρμα μου και την ιδανική -για τη δική μου επιδερμίδα-απόχρωση. Απλώνεται εύκολα, στεγνώνει αμέσως, καλύπτει ικανοποιητικά μικρές ατέλειες και έχει διακριτικό και ευχάριστο άρωμα. 
  • Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι μετά από λίγες μόνο ώρες το πρόσωπό μου εμφανίζει έντονη λιπαρότητα και αρχίζει να γυαλίζει κυρίως στην περιοχή Τ, παρόλο που είναι μη λιπαρή κρέμα. Χρειάζεται οπωσδήποτε σετάρισμα με πούδρα, κάτι που το καλοκαίρι προτιμώ να αποφεύγω. Θεωρώ ότι σε κανονικές ή ξηρές επιδερμίδες η συγκεκριμένη κρέμα θα ταιριάζει καλύτερα από ότι στο δικό μου λιπαρό δέρμα. 
  • Διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις: light sand, medium honey και dark tan και η τιμή της, αν θυμάμαι καλά, είναι γύρω στα 20 ευρώ τα 30 ml. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου